Join LK: 2006-01-11 Number of Posts: 40113 Localisation: Srok Kyom, Srok Khmer Loisirs: Nhae Srey Srey Status: Single Hair Color: Dark Brown Eyes Color: Brown I\'m here for: Make Friends Language: Khmer-Française-English
Subject: នឹកបងណាស់-Nirk Bong Nas 15th May 2012, 3:20 pm
*L*♥*O*♥*V*♥*E*♥*K*♥*H*♥*M*♥*E*♥*R* ☆°Thea ! I Love You Oun°☆ When I Miss You I Just Close My Eyes And I Am With You ☆Mitt La'or Komror Rok Ban Mitt Derichhan Rok Ban Doy Ngeay☆
Join LK: 2006-01-11 Number of Posts: 40113 Localisation: Srok Kyom, Srok Khmer Loisirs: Nhae Srey Srey Status: Single Hair Color: Dark Brown Eyes Color: Brown I\'m here for: Make Friends Language: Khmer-Française-English
Subject: Re: នឹកបងណាស់-Nirk Bong Nas 15th May 2012, 3:24 pm
i like it អរគុណដល់ម្ចាស់កំណាព្យដែលផ្ដល់សិទ្ធអោយពួកយើងយកមកដាក់នៅក្នុងស្រលាញ់ខ្មែរ
*L*♥*O*♥*V*♥*E*♥*K*♥*H*♥*M*♥*E*♥*R* ☆°Thea ! I Love You Oun°☆ When I Miss You I Just Close My Eyes And I Am With You ☆Mitt La'or Komror Rok Ban Mitt Derichhan Rok Ban Doy Ngeay☆
Subject: Re: នឹកបងណាស់-Nirk Bong Nas 18th May 2012, 12:48 pm
Ohhoo loy jes taeng komap phorng lov ? loy mes khorm rean tech teat tov ban em heuy na rean tov taeng oy your sangsa ann
Join LK: 2008-01-20 Number of Posts: 312 Age: 24 Localisation: Brisbane, Australia Emploi: Law Student Loisirs: sitting at home doing nothing..=) Language: English and Smer... =)
Subject: Re: នឹកបងណាស់-Nirk Bong Nas 27th July 2012, 3:22 am
WOW.. I like it!! everything in this komnap explain my feeling and my situation.. heheheh thank you for sharing!!
Join LK: 2006-01-11 Number of Posts: 41269 Localisation: Phnom Penh Loisirs: Jes sdab thor tver oy jet s'ngob jes ot tmot chneas os sattrov, Nak sarng bab mork ler yeung kir taeng tortoul lorng tov vinh nov omper bab del kei tver chompous yeung. Tver Laor Ban Laor , Sarng Bab Ban Bab ! Chhnea nis nak dortey kir jea omper Bab ! Status: Married Hair Color: Light Brown Eyes Color: Brown I\'m here for: Make Friends
Subject: Re: នឹកបងណាស់-Nirk Bong Nas 27th July 2012, 11:32 am
bong kor jol jet dae komnap ney em kea miss him nas hor ?
Join LK: 2008-01-20 Number of Posts: 312 Age: 24 Localisation: Brisbane, Australia Emploi: Law Student Loisirs: sitting at home doing nothing..=) Language: English and Smer... =)
Subject: Re: នឹកបងណាស់-Nirk Bong Nas 27th July 2012, 11:50 am
Hehehehe maen heuy bong, nirk nass... Khan arn komnap dael mean ney douch my feeling yu heuy.. Heheh
Join LK: 2006-01-11 Number of Posts: 41269 Localisation: Phnom Penh Loisirs: Jes sdab thor tver oy jet s'ngob jes ot tmot chneas os sattrov, Nak sarng bab mork ler yeung kir taeng tortoul lorng tov vinh nov omper bab del kei tver chompous yeung. Tver Laor Ban Laor , Sarng Bab Ban Bab ! Chhnea nis nak dortey kir jea omper Bab ! Status: Married Hair Color: Light Brown Eyes Color: Brown I\'m here for: Make Friends
Subject: Re: នឹកបងណាស់-Nirk Bong Nas 27th July 2012, 11:56 am
neak mean snaeha ta komnap snaeha kir trov sach reung heuy paoun sok sabai jea tei ?
Subject: Re: នឹកបងណាស់-Nirk Bong Nas 27th July 2012, 12:54 pm
Hahaha nung nung... Jah kyom sok thormada te bong, jos bong vinh? été chnam niss ot tov na te rir bong?
Subject: Re: នឹកបងណាស់-Nirk Bong Nas 27th July 2012, 1:01 pm
Jah bong sok orkun jreun bong tov , kir tov côte d'azur heuy tov monaco and tov lourde thngai Put kroy bong tov heuy jos paoun vinh ?