| | Domnerng Svaeng Rork Mitt | |
|
|
| Author | Message |
|---|
Ravy Patrick LK VIP

Join LK: 2007-08-23 Number of Posts: 1890 Localisation: usa Emploi: meal koun and dam baj ouy pdei Loisirs: listen to music , go out Status: Married Hair Color: Black Eyes Color: Brown I\'m here for: Make Friends Language: khmer and English
 | Subject: Re: Domnerng Svaeng Rork Mitt 14th April 2008, 5:45 pm | |
| |
|
 | |
KhmerUS Super Moderator

Join LK: 2007-08-20 Number of Posts: 4968 Age: 41 Localisation: land of the free and the home of the brave! Emploi: Homeless Loisirs: eat-sleep-fishing Status: Single-not looking Hair Color: Platinum Eyes Color: Grey I\'m here for: Networking Language: Kampuchea/ Khmer/ Cambodia
 | Subject: Re: Domnerng Svaeng Rork Mitt 14th April 2008, 11:24 pm | |
| |
|
 | |
Ravy Patrick LK VIP

Join LK: 2007-08-23 Number of Posts: 1890 Localisation: usa Emploi: meal koun and dam baj ouy pdei Loisirs: listen to music , go out Status: Married Hair Color: Black Eyes Color: Brown I\'m here for: Make Friends Language: khmer and English
 | Subject: Re: Domnerng Svaeng Rork Mitt 15th April 2008, 7:44 am | |
| chong ban nak jitsomboros rur kus? tov rok tam wat tov kuch huy.........just recommended |
|
 | |
BongSrolanhThea Webmaster

Join LK: 2006-01-11 Number of Posts: 40113 Localisation: Srok Kyom, Srok Khmer Loisirs: Nhae Srey Srey Status: Single Hair Color: Dark Brown Eyes Color: Brown I\'m here for: Make Friends Language: Khmer-Française-English
 | Subject: Re: Domnerng Svaeng Rork Mitt 15th April 2008, 9:01 am | |
| kus euy mon neng noss sman pel you jenh der pel keunh srey sa'art neng srey ott sa'art sman you merl srey ott sa'art hor ? kus aeng noss ban ta mort tei tae tam pit noss kloun kompong srolanh srey sa'art heuy hahaahahaha | KhmerUS wrote: | | @~*Dane*~@ wrote: | | hahahaha kyom kit tha pros pros tov wat kir dermbey onjerng heuy kk , kir psorng jourb srey sa'art , hahaha pros kei tov wat bomnorng jang keunh srey khmer sros sros york jang han mork wat | nhom min eijung te nhom min jong ban srey sa ath mor sngow tirk pherk te jong ban srey jet soboross mean jet smoss min komtich bessdoung pross pross douy mon snaeh srey sross klarch nass ah roeung sa ath ning heuy tae sa ath yeung sa ath ke dael heuy samma saam puthooo. lol |
|
|
 | |
Rooster_KooL New Active

Join LK: 2007-01-19 Number of Posts: 18 Age: 31 Localisation: Phnom Penh Emploi: Photographer and Interior Designer Hair Color: Black Eyes Color: Black I\'m here for: Make Friends Language: Khmer
 | Subject: Re: Domnerng Svaeng Rork Mitt 15th April 2008, 1:08 pm | |
| Term ta kenh pic bong Dane nov kamom...heheheheh bong kgnom saart huh ...LD |
|
 | |

Join LK: 2006-01-11 Number of Posts: 40113 Localisation: Srok Kyom, Srok Khmer Loisirs: Nhae Srey Srey Status: Single Hair Color: Dark Brown Eyes Color: Brown I\'m here for: Make Friends Language: Khmer-Française-English
 | Subject: Re: Domnerng Svaeng Rork Mitt 15th April 2008, 1:12 pm | |
| merl nara lolz kal neng paoun aeng teub 10 chnam min torn derng ei phorng lolz |
|
 | |
smeyloveya New Active

Join LK: 2007-09-30 Number of Posts: 1 Age: 26
 | Subject: Re: Domnerng Svaeng Rork Mitt 22nd April 2008, 4:38 pm | |
| Kynom chhmous Reasmey, Kynom ban an likhet sverng rok mitt robos Miss. Dane deal sverng rok mitt robos neang chhmous Nika. Kynom pit chea romphrob klang nas deal Dane ban sor se sombot deal mean attaney choun chom pos mitt somlagn robos neang. kynom som choun por oy neak teang 2 ban chhoub knea chhab chhab. pro sin ber kynom ban derng domneng pi mitt robos neak chhmous Nika, kynom neng brab neak chea pom khan.
Smey, |
|
 | |
KhmerUS Super Moderator

Join LK: 2007-08-20 Number of Posts: 4968 Age: 41 Localisation: land of the free and the home of the brave! Emploi: Homeless Loisirs: eat-sleep-fishing Status: Single-not looking Hair Color: Platinum Eyes Color: Grey I\'m here for: Networking Language: Kampuchea/ Khmer/ Cambodia
 | Subject: Re: Domnerng Svaeng Rork Mitt 22nd April 2008, 8:10 pm | |
| | prettyravy wrote: | | chong ban nak jitsomboros rur kus? tov rok tam wat tov kuch huy.........just recommended | tov ro tam wat, mean tae tov ro yeay ji? hahaha yeay ort klarch bap soss Ravy hehehe  |
|
 | |
KhmerUS Super Moderator

| Subject: Re: Domnerng Svaeng Rork Mitt 22nd April 2008, 8:13 pm | |
| | @~*Dane*~@ wrote: | kus euy mon neng noss sman pel you jenh der pel keunh srey sa'art neng srey ott sa'art sman you merl srey ott sa'art hor ? kus aeng noss ban ta mort tei tae tam pit noss kloun kompong srolanh srey sa'art heuy hahaahahaha | KhmerUS wrote: | | @~*Dane*~@ wrote: | | hahahaha kyom kit tha pros pros tov wat kir dermbey onjerng heuy kk , kir psorng jourb srey sa'art , hahaha pros kei tov wat bomnorng jang keunh srey khmer sros sros york jang han mork wat | nhom min eijung te nhom min jong ban srey sa ath mor sngow tirk pherk te jong ban srey jet soboross mean jet smoss min komtich bessdoung pross pross douy mon snaeh srey sross klarch nass ah roeung sa ath ning heuy tae sa ath yeung sa ath ke dael heuy samma saam puthooo. lol |
| khenh ke leng komplaeng niyeay tha jos ber min ouy srolanh srey sa ath ouy tov srolanh kla hor? kekekeke  |
|
 | |

| Subject: Re: Domnerng Svaeng Rork Mitt 23rd April 2008, 1:01 am | |
| | smeyloveya wrote: | Kynom chhmous Reasmey, Kynom ban an likhet sverng rok mitt robos Miss. Dane deal sverng rok mitt robos neang chhmous Nika. Kynom pit chea romphrob klang nas deal Dane ban sor se sombot deal mean attaney choun chom pos mitt somlagn robos neang. kynom som choun por oy neak teang 2 ban chhoub knea chhab chhab. pro sin ber kynom ban derng domneng pi mitt robos neak chhmous Nika, kynom neng brab neak chea pom khan.
Smey, |
sosudey Reasmey kyom soum orkun dael ban chomnay pel ann message robos kyom heuy orkun nov sondan jet robos la'or robos Reasmey . kyom sangkhirm tha ber chnam krory kyom ban tov leng srok khmer kyom neng ban jourb neang rir derng domnerng avey klas pi neang |
|
 | |
| | Domnerng Svaeng Rork Mitt | |
|